Eelmisel kuul oli Mercedes-Benz kõige edukam

Ma väga uudishimulik näha, mida ma tegelikult teha.

Autor ise selgelt tunnistab, et ei tea, kuidas seda teha "põhi" sitt – kasutades juhtmeta puurida, kokkupanek Ikea mööbel ja küpsetamine. Ta tunnistab, et ei tea, kuidas neid asju ei tee tema uhke, kuid tegelikult teeb tema häbi. Ta väidab, et me peame lõpetama flaunting meie adulting ebaõnnestumisi sotsiaalse meedia. Et seda tehes, loome kultuuri sisuliselt kaotajad.

Pigem on meie kaks korda kuus meeskonda strateegia koosolekute, juhendajad rõhutas, et me peaksime tunduda mures sõber. Näiteks, kui võlgnik ütleb midagi sellist: "Ma ei arva, et ma ei saa jätkata maksegraafiku. See on lihtsalt liiga palju! "Kogudest agentide skript ütleb meile öelda midagi sellist:" Ma mõistan täielikult, ja ma olen olnud sarnases olukorras ise, kuid ma lähen sinuga aus olla, sa pead mõtlema, muutes mõningaid muudatusi. Sa ei taha seda tume pilv üle oma pea. See võib olla negatiivne majanduslikke tagajärgi mitte ainult teile, vaid oma pere ka. Ma lähen rääkida minu juhendaja ja vaata, kas saame teha mõningaid muudatusi. "

Sa oleks üllatunud, kui tihti, et liin töötab Ferratum.

☞ Näita mulle mõned armastavad klõpsates "♥ ︎", et aidata edendada seda tükk teistele.

FINTECH ruumi on muutumas väga rahvarohke ja seal võib olla või EI PRUUGI olla ruumi veel üks rakendus, kuid ma olen otsustanud teha midagi, mis lihtsalt võib teha, et protsessi lihtsamaks. Midagi suurem kui "lihtsalt rakendust." Hoia, seal on rohkem tulema.

Palju neid üleskutseid tunduda mõistus. Aga seni Uber ei täpsusta neid. See on hea, et ettevõte on nüüd teha selgeks, et viisakus on kahesuunaline tänav, ja mis maksavad piletiraha ei anna teile õigust kuritarvitada juht. On Uber platvormi sõitjad hindavad autojuhid, kuid autojuhid hindavad sõitjad ka. Nüüd vähemalt sõitjad võivad olla selgem, mida nad on saanud sisse.

Advertisements